czwartek, 16 października 2014

Wystawa

Hallo!!
Jak wam mija dzien? Bo mi tak sobie. Jestem strasznie zapominalska, dzis szczegolnie!!! Mialam dzis poprawe z matematyki jak wiecie, ale zupelnie o niej zapomnialam i na nia nie poszlam. Nie wiem czy dostane 3 szanse, bo z ta pania jest trudno. Jak przyjechalam do domu dopiero sobie przypomnialam, ze mam poprawe, ale no coz nie zdazyla bym juz. :-( Jestem nadal zasmucona. Dobra koniec tego tematu bo sie rozkleje.
Dzisiejszy dzien byl galowym dniem (zle zbudowane zdanie). Poniewaz, byl dzien papierski. Poszlam z klasa na wystawe na 4 lekcij z Pania Danuta, porobilem kilka zdjec, ale sobie jakos nie zrobilam. Mielismy na to jakos 15 minut, ale pani kazala nam wracac po 10 minutach nie wiem o co chodzilo. Ale na szczescie dalo sie namowic na 6 lekcij z moja wychowawczynia pojsc i oczywiscie z moja zajefajna klasa. hehe.. Pewnie jak to czytacie to sie dziwicie, ze ta klasa a nie ta z 6 klasy. Ale mialam tyle problemow, ze nie mialam ochoty na dalsza prace z nimi. (bez obrazy)
Gdy, zrealizowalismy lekcje, poszlismy chyba z 10 minut przed dzwonkiem. Ale moja szkola nie jest tak duza jak gdzies indziej.
Nie stety musze juz isc spac.
Milych snow:-*:-*:-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz