wtorek, 4 listopada 2014

Tygodniowy post

Hej!
Jak mijaja wam dni? Mi swietnie. Przez te cale dni sie uczylam odsypialam itd. W Piatek bylam na zakupach, kupilam sobie dezedorant, plyn, szampon oraz pedzelek do cieni, gumki do wlosow i lakier bezbarwny. Te inne rzeczy sa kupione w Niemczach, a niektore dostalam od znajomych. Sa zdjecia z pracami domowymi i wogle jaka ksiazka jest moja lektura. Selfie sa moje z moja scieta grzywka oraz z make-upem.
Nauczylam sie juz, wiec pomyslalam ze napisze posta. Jutro pisze zalegla kartkowke z Niemieckiego, a w piatek sprawdzian z fizyki. Fizyki wogle nie pojmuje. Masakra. Przyszedl do nas nowy nauczyciel ktory ciagle nawija ze nikt go prawie nie pojmuje. Haha... Mamy ostra breche na lekcjach z niego, ostatnio zadzwonil jego telefon i mial smieszna nute nastawiona, kazdy w breche. Mam nadzieje ze nie dlugo wstawie jakis filmik. Byscie chcieli abym nagrala filmik w szkole nwm. np: hm... Pomysle nad tym. Heheszki...
Ja lece jeszcze na dul zrobie sobie nowa kawe bo spac mi sie zachcialo.
A i raczej bd. czescidj pisac w sobote, niedziele, poniedzialek i wtorek, poniewaz nie mam do szkoly, gdyz Sw. Niepodleglosci.
Dobranoc :-):-):-)
Jakie byscie chcieli miec posty? <piszcie w komach lub na poczte: olaaaa1792@wp.pl>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz