wtorek, 11 listopada 2014

Wczorajszy post

Witam wszystkich moich czytelników!

Wybaczcie, że nie napisałam ostatnio ale tak jakoś wyszło,
 że dziś nie działał internet aż do teraz a ostatnio wogle
jakoś nie mam o czym pisać. Dziś mam.

07.11.2014 Zmarł moich kolegów dziadek szkoda mi ich, nawet
 nie wiecie jak bardzo.

Jestem chora, byłam dziś u lekarza na bilansie jest wszystko dobrze.
 Jutro do kościoła bo wiadomo 11 listopada Dzień Niepodległości.

Była już wywiadówka, oceny są całkiem całkiem ok.

Religia: 5,5,3,2,4,5
Język polski: 3-,2-,1,4,5,5,3-
Język angielski: 4+,3+,4,5-,5-,2+,4-,3
Język niemiecki:4-,3+,3
Historia: 3,2,4
Biologia: 3,2-,3,3,2-
Matematyka: 3-, 3, 1 ,3, 2-, 3, 3, 1, 3
Geografia: 2+,2
Fizyka: 1+
Chemia: 3, 2
Informatyka:2-,1
Zajęcia artystyczne (plastyka): 6,3,4
Wychowanie fizyczne: 5+,6,3+,5
Muzyka: 5, 5

Oczywiście to są polskie oceny.

Będę miała znowu pracowity tydzień, heh...

Jeszcze znowu przestał działać internet. Żal.
Planuję zrobić wycieczkę klasową.
Mam nadzieje że wychowawczyni zgodzi się, aby jechać bez I a gimnazjum.

Nie mam zdjęć. Ale będę musiała nad gonić jeszcze jeden post,
Którego planowałam zrobić już dawno.

Tygodniowa praca w szkole:
Pisze kartkówkę z Niemieckiego w środę
Piszę kartkówkę z Biologi (zgaduje)
Pisze charakterystykę w Czwartek z Polskiego (Antygona)
Piszę w piątek sprawdzian z Fizyki

U mnie znowu internet nie działa, więc zostanie ten post opublikowany dn. 11.11.2014r.

Bye, bye...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz