piątek, 21 listopada 2014

Nadrabiam posty

Dzisiejszy dzień:



Hej!!

Dziś nareszcie piątek. Poprawiałam z fizyki, dostałam dwa. I facet do mnie mówi: ,,Ciebie tylko bić i patrzeć czy puchniesz``, stary frajer sory za wyrażenie. Głowa mnie boli. Postanowiłam dziś napisać, ponieważ jutro Hania do mnie przyjeżdża z Olgą i Patrykiem. Dzień mija mi bardzo dobrze, ale bywało lepiej dwóch nauczycieli mnie wkurzyło. Ale to już mało ważne, nie poddam się. Choćbym nie wiem co. Filmik oraz zdjęcia są z dzisiaj te pierwsze. Bo to akurat inny post. A zaraz zrobię resztę postu. A co do szkoły radze sobie w miarę dobrze, ale ważne abym zdała nie chcę siedzieć strata czasu.



Nie wiem jak u was, ale u mnie jest już śnieg bardzo się cieszę i mam nadzieje, że zacznie już padać konkretnie (dużo). Jest chłodno nie powiem, że nie ale jak dla mnie jest fajnie. W tym tygodniu będę mieć dyskotekę szkolną. Mam pytania, ale zadam je na samym końcu posta. 











01.11.2014 mała wycieczka:



Gdy z rodziną byłam na cmentarzach i zajechaliśmy do Żydkiejm to tata nas zawiózł na bardzo fajne miejsce. Nigdy tam nie byłam widok z góry był prześliczny. Ten dzień był taki wyjątkowy. Niczym się nie przejmowałam było bardzo spoko jak to mówią. Hehe... 








Pytania:Co u Was słychać?
Jak dni mijają?
Jakie macie plany na wekeend?
Macie dobre oceny, czy też musicie poprawiać?
Jak szkoła, wszystko okey?


Jeśli byście chcieli piszcie do mnie na pocztę lub na facebooka:





A teraz Papatki <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz