czwartek, 13 listopada 2014

03.11.2014 Nadrabiamy post

Dobry wieczór!

 Tym razem pisze z telefonu. Pomyślałam, ze jak mam czas to napisze posta na temat wolnej lekcji. Jak wiecie ja zawsze mam po 6 lekcji tylko w piątki po 7. Zdjęcia były wykonane 3 listopada- poniedziałek. Wtedy ja z moja przyjaciółką Kasią poszłyśmy do Grocha aby coś kopić. W ten dzień mieliśmy siódma godzinę wolna. Bardzo się ciesze, ze nie siedzę sama, bo gdyby Kasia jechała po 6 lekcji do domu to bym została sama. ''Dziękuję Kasi, ze ze mną zostajesz,,. Dziś pisałam z języka polskiego charakterystykę, napisałam 4 akapity i wszystko prawie tak jak w zeszycie, ale zajęło mi to 14 linijek jak dobrze pamiętam. Wiec nie jest najlepiej. Tako dzień mi miną bardzo fajnie, milo. Jutro mam dwa sprawdziany (fizyka i historia). Nie uczyłam się bo już naprawdę nie mam siły. Wole poczytać niż się uczyć, a czytam książkę pt; ,,Krzyk'' zaczyna się dosyć fajnie. Tak wiem o tej książce pisałam już w jednym poście z 4 miesiące temu, ale jakoś dopiero teraz zachciało mi się czytać. Co tu by jeszcze napisać? Hmmm... Chyba na dziś wszystko. Dobranoc wszystkim! B-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz